en gång i tiden hade jag långt hår... men





Ska försöka fixa en bättre hårbild. Dessa gör inte håret rättvisa, plus att jag leker lite fjortis där också....
Anledningen till att håret är SÅ JÄVLA KORT va för att när hon såg mitt hår fick hon en chock och efter många om och men insåg hon att hon inte kunde färga mitt hår, om hon inte fick klippa det (det skulle gått av, och håret skulle blivit grönt, pga slitheten osvosvosvosv). Mitt hårhjärta sa nej, jag menar, de va faktiskt en hel decimeter (o då tog hon ändå mindre än vad hon ville)...... Men(!) eftersom att ja vill att håret ska va FINT och MÅ BRA, och för att ja skulle få färga överhuvudtaget så fick de bli så! Och helt ärligt, det gör inte lika ont längre, det kmr växa ut, och ja fick en helt annan frisyr! Alltid kul med förändringar:) Plus att nu har ja fått så mycket tips att ja ska ta superbra hand om håret så det växer!! Det sista hon sa va ju faktiskt "taaaa hand om ditt hår nu ellinor", haha, jag älskar marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0