i just wanna se my baby, stand outside my door

Ledsen. Trött. Sårbar. Allt är jobbigt. Flaschbaks. För mycket tårar. Är för trött, helt enkelt. Villa försvinna under täcket och inte komma tillbaka mer. Men det blir snart bra igen. Snart. Och ikväll ska jag till sandra. Mini-jul traditionen. Åh va mys!! Annars är helgen asfull, precis som nästa vecka. Roliga saker - endast. Men hur ska jag orka? Hmla tur att jag har så fina vänner i skolan iaf. Jag hade inte klarat mig såhär bra om det inte vore för er. Och jag kunde ärligt inte vara lyckligare över att ni kommit in i mitt liv. Tack, tack för det.

Jenny och Hanna.

ERBJUDANDE: emilia, endast 10 kr!!

Vi hade lussefika i måndags. Hihi, godingar.

Fast ja fick äta äpple......hEhE

Hahah, vilket jävla gäng!!

Hannas uppmuntring!

För jag va ju som sagt lite deppig idag.... Hehe!
Skrivningen ska vi inte ens tala om, men de blir väl sådär när man är bitter? Haha.
Det står förövrigt GRAV där det ser ut som de står typ, prov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0