NYÅÅÅR

To sum up det gågna året ;) haha.
Våren: skit, skit, skit, elaka människor, kriser, tårar, ångest, panikattacker, mycket funderingar, värdelöskänslor, äcklig och ful elli, göra slut med pojkvän och diverse. Skit födelsedag. Möte hos rektor pga saker ja inte kan berätta. Hela våren va helt enkelt BARA kaos. Ingen sömn, somna i skolan var dag, slut, utbränd, fixade inte prov, fick ett "eget" schema, lärarna hade möte om mig, OSV. Skit bajs kuk vår!!!!!!! Men ja hade mina sanna vänner!!<3
Sommaren: Skitjobb, elli va trött, hann aldrig ta igen sömn, inte en ledig dag, renovering av rummet, men ja va ju ändå fri nu, men nu kom bearbetningen, hade inte hunnit när ja va mitt i det, de va mkt tårar även här, hampe dock, var en räddning för mig, fina människor, fööör fina människor, jag trivdes, träffade även världens mysigaste kille i somras, en sommarflirt? höstflirt? ja vem vet, jag mådde bra med han, han hjälpte mig att komma över mkt, få mer insikt, men inget som funkar. Sen va de ju pip, kmr aldrig glömma (NÄSTA/I ÅR IGEN ANNA!), det va bara så jävla grymt. Och sen va sommaren över. Mycket roligt hände, men inte återhämtad för fem öre....Här förlorade jag även 2 av mina allra bästavänner. Och det svider något så sjukt än idag. Det gör ont i mitt hjärta och jag gråter alltför ofta över det.
Höst: Började ny skola, träffade nya alldeles för snälla människor, men saknade mycket gammalt, de va svårt med en sån helt ny start.
Vinter: Jag började älska mitt nya liv, i skolan och allt, jag började gå vidare och fatta att jag inte kan hålla på såhär och älta längre, TIME TO MOVE ON, det är fortfarande svårt och jag har problem att ta ikapp all sömn osv, men det går såå mycket bättre. Och jag tycker så himla mycket om alla mina vänner. Ni är dyrbara!! Och nu, 2011 ska jag fortsätta med allt bra jag åstadkommit. Jag ska bli ellinor igen.

Härliga tider!!
NU FIRAR VI DET NYA ÅRET!!!!!!!!! :D wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0