"min fina dotter, du har väl ett hjärta av guld!"

Är äntligen hemma lyckligt o väl efter en och en halv timme ute i skogarna där vi kämpade med att få upp mormors lilla bil ur diket. Hon hade åkt ner när någon kört om....Min lilla momor!!! Jag blir ju så blödig och hon står där och känner sig SÅ besvärlig. Men vi fick massa hjälp. Ja, helt plötsligt blev hela sveriges befolkning hjältar. Det dök även upp 2 kända ansikten som de gjorde lite ont i mig att träffa. Det påminner om all min saknad. Och va goa dom är. Men iallafall, vi va tvungna att ringa bärgningen tillslut. Och medan vi väntade kom det lite allt för många turkar ur en lite allt för liten bil, haha, "men vi hjälpa!! vi dra upp bilen, vi vara massa!" Mmm tja, inte ens våran bil pallade dra upp den, o dom skulle göra de förhand! Haha. Dom var borta lika fort som dom kom..... Men allt slutade lyckligt och väl och nu är min fina mormor hemma igen tryckt och väl, och totalt oskadad. TACK GODE GUD att hon klarade sig utan en liten pytte skråma! Jag blir ju en sån skakis. Haha. Men nu ska ja sova gott och försöka komma med någorlunda uppdatering imorgon :) Jag har förövrigt haft en sån bra helg att den såklart slutade i tårar när den va över.....Pjuh.

Robin har förövrigt fixat mitt bildprogram nu.
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0