jag kommer älska dig, som om jag aldrig blivit sårad förut

Ps är så fin, så go, så bra och så jäkla underbar. Och jag har saknat henne och jag njöt av varje sekund med henne igår..Min lilla pingla, är vad hon är! Efter kvällen på ritz iallafall så kom ja hem o frös o va så sjukt hungrig, så mamma gjorde gooda mackor o te till mig och vira om mig i hennes goa filt, o sen satt vi uppe o prata ganska länge. Så himla mysigt! Och speciellt med tanke på att klockan va två på natten och mamma gör liksom inte sånt vanligtvis. Och vi bestämde även att vi skippar shoppingen i örebro idag, eftersom det har varit så mycket för mig nu att ja helt enkelt inte orkar (nu ska du va stolt, jenka!!!!), så vi ska ta en fika på stan här hemma istället. Och kanske kolla efter varma nya skor till mig?! :D Har iallafall bara en halv julklapp kvar nu, och ikväll åker jag hem till pappa för att bo hos han över lovet. Oså nu innan jul ska vi göra klart vårat "hemliga projekt" haha, de blev visst ett jäkla jobb me de där. Men det SKA gå. Och snart är det julafton, då jag kmr få spendera förhoppningsvis mer än bara 1 dag tillsammans med hela familjen. Åh jag är så lycklig.

Jag är så sjukt tacksam att du finns. Och valla utan dig, det hade bara helt enkelt inte gått. Jag älskar dig!!
Du är en riktig vän.

Kommentarer
Postat av: psss

älskar dig!<3

2010-12-23 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0