ja vill ha, mer jul, ge mig, mer jul, ja vill ha....

Fick besök av 2 goa männsikor/släktingar. Längesen ja såg dom, och jisses vad härliga dom är. Haha. Seriöst, man skrattar ihjäl sig, plus att dom är SÅ bra. Sjukt. Vi har sutti o snacka om livet och allt som hör till i flera timmar nu. Och det är så häftigt att höra om allt, att få lyssna och vara delaktig. Dom ger en kraft på något vis, dom visar att det är okej att vara som man är, för dom själva lever ut så, som dom härliga människor dom är. Dom delar med sig av erfarenheter och lyssnar och håller med. Ja, jag fascineras. Och den 9e jaunari åker vi till sälen och svischar i backarna tillsammans med dom och hela familjedrullarna! Ska bli så fruktansvärt kul. Men just nu längtar jag bara till jul och gillar inte att ha dagar i lugn och ro. Jag vill göra nånting!!! Fast snart kommer ju jorunn iofs, o sen ska ja ju till pappsen. Fast ja behöver vila, har huvudvärk, orkar inte vila, men orkar ändå inte göra nånting. Skäms elli.



Det är okej att vara som man är.
Vad än denna sjuka sinnes värld säger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0