it mess me up, need a second to breathe

Tappade all ork.
Det är sista veckan, sista tagen, och sista orken.
Jag vill vara liten igen.
Jag vill sitta mellan mamma och pappa framför tven och skratta och vara oveten om ting med snoppar.
Jag vill ha jul. Jag vill ha släkt. Jag vill ha kärlek.
Jag vill inte vara ensam. Jag vill ha en kram.
Jag saknar så otroligt mycket. Så mycket att sakna, så lite liv.
Jag vet varken ut eller in.
Jag orkar inte plugga.
Jag vill inte få ångest.
Jag orkar inte gå till station!!!
Jag vill bara ha dig(det?), då, och där. Fast nu.
Jag orkar inte skriva 3 uppsatser och göra 1 prov på en vecka. (Förvånad att ja inte har mer panik)
Jag tackar gud för att ja iaf slipper undan med lite till efter jul.
Jag mår så mycket bättre, men det har kört ihop sig. Det är för mycket nu.
För mycket stress.
Jag vill sova. Jag vill gråta....

Gillar inte att klaga när det för en gångs skull finns så mycket att vara glad för....
Men länstrafiken kan dra sig i röven. Och det kan även plugg göra. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0