i was all wrong

Jag har lov,lov,lov. Jag har lov,lov,lov. Men inte blir de lugnt för det NEJNIX. Skoldagen va as chill o as kul iaf, faktiskt, typ, o sen vare avslutning, våra lärare är galna o goa, precis som alla elever!! Fan vad jensen äger. Seriöst. Och vi hade avslutningen i örebro slott. Trevligt måste jag erkänna. Kan dock inte skriva med allt spännande som händer i mitt liv just nu, de skulle inte få plats;) Haha! Men de va lite sorgligt att säga hejdå, de kan ni ju få ta del av iaf, men vi hann iaf kramas innan ja o hanna SPRANG till bussen. Albin o ja höll dock på att ramla ner i snön, haha,  skrattar fortfarande åt hur jag skrek....Hehe. MEN imorgon äre ritz odå lär ja träffa typ halva klassen igen plus att vi börjar ju snart igen. Och vi ska se till att träffas på lovet också. Så det ordnar sig! Men NU ska ja bara njuta av ledigt och ha en härlig jul och ett roligt nyår! Det ser vi fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0