i don't want the world to see me, cause i don't think that they would understand


Åh du tråkiga blogg, må du ha ett härligt liv.... Jag ser inte meningen med att ta kort just nu? På vad, och med vad för skit kamera? Önskar mig en ny. Jag luktar förövrigt curry. Och jag har varit så mycket awesome idag att det bara är inte klokt. Skrev en uppsats, gjorde ett prov, och fixade ritz biljetter på ett egentligen omöjligt sätt. Mm, jag är grym. Hann även med att dyng krocka med alexandra på idrotten så jag flög in i en en meters kant, o slog i tå, bröst, knän och arm. Min arm kändes bortdomnad efteråt och nu har jag världens knöl plus att mina knän typ är.......ÖMMA. Blåmärkena kom på 2 röda. Men i sekunden där innan alltså, man ba "nu får ja ont, nu får ja ont, nu får ja.. AH" Poff PANG bom, aj. Haha, lär sett kul ut. Men nu är jag trött och funderar starkt på att skriva klart min sista uppsats. MEN VART ÄR MOTIVATIONEN NU IGEN? Snart helg, snart helg, snart helg........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0