dö, dö, dööööööö

Vad vad andas nu igen? Vad var ta de lugnt? Ja inte fan kommer jag ihåg iallafall. Har ångest, panik och blä. Och ja bara, "hm konstigt att ja inte har mer panik" ja tji fick jag, här kom den! DET ÄR FÖR MYCKET, jag hittar inte balansen och fixar ingenting. Dålig elli, dålig elli!! Varför gör jag såhär mot mig själv? Och varför lär jag mig aldrig? Och varför tryckar man ner sig själv så jädra hårt när man gör något sämre och inte mår bra, och peppar något extremt värdelöst när man gör något bra och är bättre? Ja, jag undrar ju..Peppa borde ju vara det självklara, men världen är ju störd...Jag är så taskig mot mig själv. Och jag borde typ döpa om min blogg till "överdrivet-djupa-bloggen.se" men liksom, jag är ju sån här så namnet får nog va kvar :P:PPpp:P HHÄÄHÄHÄ

I allmost let myself drown in this emotion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0