det är starkt att vara svag ibland

Haha jag dör av skratt. Stod precis o skulle hälla i fil i min tallrik, så öppnade jag filen och skulle slänga flärpen i diskhon. O där står mamma så gulligt o häller vatten i en kastrull, hon står så fint och räknar. O så slänger jag flärpen. o träffar rätt i kastrullen så hon fick börja om allt! Haha. Äre jag som har dålig humor? Jag stod fan o skratta 5 min. Hon bara gav mig den där blicken hon alltid får så ja skrattar ännu mer. Min mamma är fin! Och hon gjorde min morgon genom att komma in o lägga sig o kolla ett program med mig och säga fina ord jag behövde höra efter allt jävla kärv vi gått igenom en lång period nu. Allt som behövdes var visst att vara ifrån mig ett tag så hon kom till insikt ;) jag gillar insikter.

Idag ska vi baka pepparkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0